نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

بازگشت پرسپولیس به جمع مدعیان فتح لیگ برتر| لیگ تماشاگرپسند

  • کد خبر: ۸۹۴۰۸
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
بازگشت پرسپولیس به جمع مدعیان فتح لیگ برتر| لیگ تماشاگرپسند
در هفته ششم لیگ‌برتر فوتبـال، رقابت‌ها در صدر جدول نزدیک‌تر و حساس‌تر شد.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ هفته ششم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشورمان دیروز برگزار شد و با نتایجی که به‌دست آمد، رقابت میان صدرنشینان نزدیک‌تر و حساس‌تر شد. فاصله تنها ۳ امتیازی سپاهان صدرنشین با فولاد رده‌هفتمی، لیگ بیست‌ویکم را تا اینجا جذاب و دیدنی کرده است، زیرا عملا ۷ تیم به‌معنای واقعی کلمه در کورس قهرمانی هستند. در سالی که سپاهان و پرسپولیس و استقلال، مدعیان سنتی قهرمانی، چندان مقتدر به‌نظر نمی‌رسند، ظهور تیم‌هایی، چون گل‌گهر، آلومینیوم و حتی پیکان می‌تواند نویددهنده لیگی جذاب باشد.

سپاهان برنده و استقلال شاکی

با نتایج دیروز، سپاهان به صدر جدول لیگ‌برتر رفت. زردپوشان دیروز در ورزشگاه حافظیه شیراز در جدالی سخت با ۲ گل از سد فجرسپاسی گذشتند تا سرانجام صدرنشین شوند. استقلال که می‌توانست تهدیدی جدی برای سپاهان در صدر باشد، دیروز ارائه‌دهنده یک بازی کسل‌کننده و ضعیف برابر گل‌گهر بود و به یک امتیاز این مسابقه رضایت داد. استقلالی‌ها که دقایقی قبل از بازی خبردار شدند مجوز موقت بازی ۲ بازیکن خارجی آن‌ها صادر نشده است، در طول بازی بیشتر درگیر حواشی این اتفاق بودند و تمرکز لازم را نداشتند. استقلال باید طبق قانون یک ضمانت‌نامه مالی، مثل سند یک ملک، به سازمان لیگ می‌داد تا مجوز بازی ۲ بازیکن خارجی آن‌ها صادر شود؛ اما آن‌ها این کار را احتمالا پشت‌گوش انداخته بودند تا سازمان لیگ یک‌ساعت قبل شروع بازی آن‌ها را نقره‌داغ کند! این اتفاق اصل ناراحتی و عصبانیت استقلالی‌ها بود، زیرا معتقد بودند می‌شد این خبر را زودتر داد تا تیمشان گرفتار بحران نشود.

بازی پرسپولیس همه‌چیز داشت

در روز بازگشت هواداران پرسپولیس به ورزشگاه، قرمزپوشان یک بازی تماشاگرپسند ارائه دادند که همه‌چیز داشت؛ از گل درستی که پذیرفته نشد تا پنالتی‌ای که گرفته نشد و البته سوتی حامد لک که نزدیک بود کام هواداران را بعد تحمل این‌همه استرس تلخ کند. قرمزپوشان در طول ۹۰ دقیقه کاملا هجومی بازی کردند به‌ویژه در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشتند. حملات پردامنه آن‌ها سرانجام با گل میلاد سرلک در ۱۵ دقیقه پایانی به ثمر نشست تا چهارشنبه‌ای خوب و خاطره‌انگیز برای آن‌ها رقم بخورد. داور این بازی بسیار خوش‌شانس بود که سرلک گل زد و لک گل نخورد، وگرنه معلوم نبود چه بر سرش می‌آمد؟! او در صحنه پنالتی روی مهدی ترابی در نیمه اول و گل مهدی عبدی در نیمه دوم صددرصد اشتباه کرد و به‌جای پنالتی‌گرفتن، به ترابی برای تمارض کارت زرد داد و شوت عبدی را که بعد از برخورد به تیر افقی، نیم‌متر پشت خط افتاد، نه خودش دید و نه کمکش!

نساجی و پیکان، پرگل‌ترین بازی هفته

در هفته‌ای که با وجود حساسیت، فقر گل مثل هفته‌های قبل همچنان آزاردهنده بود، پرگل‌ترین بازی هفته ۴ گل داشت که سهم هر تیم ۲ گل بود. پیکان در ادامه نتایج خوبش نساجی را در خانه خودش ۲ بر ۲ متوقف کرد تا مثل پرسپولیس یازده‌امتیازی شود. فولاد با نکونام این هفته هم ۱ بر ۰ برد. قربانی این هفته آن‌ها ذوب‌آهنی بود که در خانه خودش بازی می‌کرد. مس رفسنجان هم بعد از چند نمایش خوب سرانجام به برد دست یافت و موفق شد با یک گل نفت مسجد سلیمان را شکست دهد. هوادار و آلومینیوم هم دیگر تساوی ۰-۰ این هفته را رقم زدند.

مجیدی: می‌دانستم با کی بازی دارم!

سرمربی استقلال در نشست مطبوعاتی بعد از بازی با گل گهر با عصبانیت و ناراحتی حاضر شدو با مقصر‌دانستن مسئولان برگزاری بازی کنایه‌ای مشهود به سرمربی حریف زد که از روی سکو‌ها این بازی را تماشا کرد. فرهاد مجیدی گفت: وقتی وارد استادیوم شدیم، ناگهان گفتند ۲ بازیکن شما نمی‌توانند بازی کنند. این مسئله را نمی‌توانستند در جلسه هماهنگی یا ۲۴ ساعت زودتر بگویند؟ ساعت نامه را ببینید، زمانی به ما ابلاغ کردند ۱۳:۲۹ دقیقه است. روز گذشته که دستیارم به من گفت چند بازیکن را به سیرجان خواهیم برد، به او گفتم هرچه بازیکن داریم ببریم. این اتفاقی که افتاد برای من پیش‌بینی‌پذیر بود و می‌دانم با چه کسی بازی دارم! وی ادامه داد:از بازیکنانم خواستم با‌توجه‌به اتفاقی که افتاد، همه تلاششان را بکنند. کسانی که بازی را از تلویزیون دیدند، فکر کنم گلر ما را ندیدند! در نیمه دوم که اصلا به دروازه ما نرسیدند. واقعا جای تأسف دارد که در فوتبال حرفه‌ای برای یک بازیکن بعد از ۵ هفته نامه بزنند که نمی‌تواند بازی کند.

گل‌محمدی: نمی‌دانم چرا وزیر این‌طوری حرف زد

سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی خوبی انجام دادیم و مسابقه ۲ تیم بسیار نزدیک بود. یک گل هم زدیم که سالم بود، اما داور آن را نگرفت. یحیی گل‌محمدی راجع به صحبت‌های وزیر ورزش در واکنش به اظهارات وی پیش از بازی اظهار کرد: من قبل از بازی کاملاً محترمانه صحبت کردم، اما نمی‌دانم چرا وی به آن شکل صحبت کرد، شاید او تحت فشار بود. وی افزود:بهترین اتفاق بازی حضور هواداران بود که از همه آن‌ها تشکر می‌کنم که حمایت خوبی از ما داشتند. بعداز ۲ سال شاهد حضور هواداران بودیم که خدا را شکر ۳ امتیاز برای ما داشت. بازی روبه‌جلو بود و کنترل خوب و در هر ۲ نیمه عملکرد خوبی داشتیم. هر زمانی که خواستیم به بازی سرعت دادیم و به فرصت رسیدیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->